Min dag i bilder


Vattenmeloner är det en av de godaste sakerna man kan äta på sommaren, enligt mig. Jag kommer leva på det när vi åker utomlands. På tal om Alanya, visst är jag brun? Hahah.. Vitare än någonsin. Men om några veckor så är jag förhoppningsvis lika brun som Tomiboy var när han kom hem från Maldiverna, 2008. Så där snyggt gråbrun. Nej, jag kan nog inte bli så brun på en vecka...
But I will try!


Babymoes myste i skuggan medans vi pressade i solen


Vi tog en promenad i solskenet och köpte glass


..och åt även mammas goda marängtårta (som hade smält, haha)

Jag är fortfarande lite småsur för det jag skrev i det tidigare inlägget så jag ska gå ner nu och sätta mig vid Lina. She's here, yes. Hon brukar vara bra på det där att få upp humöret. Trotsa "senaste tiden för att äta är kl 9"-regeln* och trycka i mig mer tårta ska jag också göra. God natt.

(* Nej, jag brukar verkligen inte följa den "regeln" annars heller så det är väl inget ovanligt att jag blir sötsugen just idag.)


Förresten! Jag måste visa er en sak imorgon som Lina hittade igår kväll. Ni TH-fans som ofta besöker tjeckiska TH-bloggar kanske redan har sett det, men det var en rolig grej så jag jag tänkte visa imorgon i alla fall. Det har med en video att göra!


Kommentarer
Postat av: isabelle

åh vad kul :D jag brukar inte besöka tjeciska th bloggar så ska bli kul att se vad du menar :P

2009-06-01 @ 23:30:43
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0