Styling: Matilda

Min vän Matilda besökte mig i helgen och när det var dags för henne att åka hem så sminkade jag henne samt fixade hennes hår. Hon skulle på en spelning samma kväll och jag valde därför att göra en lite mer sotad look med svart och plommonlila. Inte för mycket, men ändå lite mörkare än "vardagsmakeup". Det lila passade bra till hennes bruna ögon och matchade även klänningen. Läpparna fick ett läppglans med en lätt ljuslila ton. Bilden fick tyvärr inte fram rougets rätta färg, men det var sött ljusrosa. Vill du veta hur jag gjorde denna enkla sminkning så kommer en tutorial upp så småning om!



Bilderna är tagna av henne själv.

Kommentarer
Postat av: anna

du lovade att göra en sminkning steg för steg



du lovade att svara på v¨åra fråor i frågestunden



det är inge kul när du bara skjuter upp allt hela tiden :(

2009-06-04 @ 21:16:42
Postat av: Anonym

Jag håller med Anna !

2009-06-05 @ 15:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0