Hide & Seek

Hej! Befinner mig hemma hos Lina, vi har en liten "systerkväll" här. Vi åt en jättegod middag tidigare ikväll, kycklingfilé med makaroner & en jättegod sås à la "Mami special" framför Extreme Home Makeover.. och som vanligt kom det några tårar under programmets gång. Haha, vi kan aldrig hålla oss, vi blir så rörda. Hur underbart är det inte att se människor så där lyckliga? It's priceless.

Vi sitter just nu och tittar på Hide & Seek och äter hallonmazariner. Mums! Har ni inte testat det så gör det. Skulle sminkat Lina egentligen men vi tar det på förmiddagen imorgon istället, det finns ingen riktigt bra belysning för sånt här hos henne så det blir bättre med dagsljus. Jag ska flytta mig tillbaka till soffan och se klart filmen nu så Lina inte blir ensam, haha. Hoppas att ni har en bra kväll!


Hittade lite bilder från min födelsedag i Tillans blogg..

Jag har inte blivit så chockad på länge. Otroligt kul att du kom, Tullsi!





Det måste finnas hundratals såna här bilder.. Haha! (Näst intill i alla fall)


På väg in till Västeråååås
Hahah, jag trodde det var min arm först.. tänkte "what the f..."



Nattmat från Subway i väntan på våran skjuts till efterfesten


Förresten så är frågestunden avslutad nu också - svaren kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0