Good morning sunshine

Pigga & glada? I certainly am. För 20 minuter sedan hade det nog låtit annorlunda men när jag upptäckte solen så blev jag både pigg och glad. Jag och Lina ska sätta oss ute och äta frukost på altanen och sedan lägga oss i gräset och sola några timmar. Måste ju få lite färg tills vi drar till Turkiet, jag är verkligen jätte vit. Mina händer går åt t.o.m. lite åt det blåa hållet ibland. Haha...

Har bråttom, Lina ropar. Vi hörs om några timmar (& then I'll make it up with lots of pictures)!


Jag & Baggoline i lördags. Resten av de bilderna kommer senare idag

Kommentarer
Postat av: veronica

SV: vi använde honungsmelon :) och det ska vara vitpeppar, inte peppar. man ska salta och peppra skitmycket, men det beror ju helt på hur man vill ha det :) du får gärna meddela när du testat och säga vad du tycker! :D

2009-06-01 @ 16:24:18
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0