Getting ready






Hahaha



What's up? Här har vi har nyss ätit middag! Grillat kött med olika tillbehör, otroligt gott. När vi kom hit blev det fika med jordgubbstårta och dricka, tyvärr regnade det samtidigt men det är väl bara typisk svensk midsommar. Regnar det hos er också? Det var sol ett tag medans vi grillade men det dröjde inte länge innan de svarta molnen kom tillbaka. Jag får tänka positivt, det regnar i alla fall inte längre.

Sitter nu ute på altanen, dricker lite vin och äter melon. Mysigt. Som tur är så är altanen inglasad så det går finfint att sitta där trots vädret. Men eftersom det blev som jag trodde med att jag inte skulle hinna fixa håret hemma så jag ska slita mig ett tag och fixa det nu. Kvällens planer är fortfarande oklara.  ♦

Kommentarer
Postat av: Sarah

Här i Värmland är det fullt sol, sitter ute

o äter&dricker i tunna kläder :D

2009-06-19 @ 19:49:02
Postat av: IDA

Åh, härligt! Jag hade gärna velat ha lite mer sol..

2009-06-20 @ 03:37:13
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0