Amsterdam & andra minnesvärda tillfällen

Vad kul det är att hitta gamla videor man inte visste fanns. Eller, ja, glömt bort alltså. Jag har (äntligen!) flyttat över ett helt år i bilder till en extern hårddisk, så nu ska det förhoppningsvis gå lite snabbare. Kom på att Lina inte har tagit bort filerna från hennes användare på min dator (som hon hade innan hon skaffade en egen) så när vi nu kollade igenom mapparna hittade vi mycket roliga grejer. Bland annat massa bilder från min student, gamla fester och videor från TH-konserter. Roligast var det att se konsertvideorna från Amsterdam! Jag kunde nämligen inte filma med kameran jag hade med mig (min var inne på lagning så jag hade lånat min brors kamera) så jag har inga egna videor därifrån, så att återuppleva moments från vår första TH-konsert var lite speciellt. Väldigt kul.

På tal om Amsterdam..... Johanna, har inte du några videor från den konserten??

En annan video som jag gillade var från Essen, 2007, då de tog upp Kati på scenen under Schrei. Min video därifrån är kort och inte så bra, medans Lina filmade från början och fick med när vi flippade ur när vi insåg att det var Kati som skulle upp. Och publiken... "Kati! Kati! Kati! Kati!".... Det var galet! Så coolt.

Lina sov över och är fortfarande kvar så jag ska skicka över filmerna till henne nu.. Har bett henne publicera dem så jag länkar här när de är klara! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ths nya låtar :) http://www.youtube.com/watch?v=3r3C8bSZoSc

2009-06-17 @ 17:36:29
Postat av: Sarah

Jag tänkte precis säga detsamma som anonym! Haha

2009-06-17 @ 17:50:10
Postat av: Johanna

Hehe jo typ 10 stycken:)

2009-06-17 @ 21:59:11
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: IDA

Anonym och Sarah - Tack! Jag hade redan hört dem men det var väldigt snällt att ni tänkte på det ifall jag inte gjort det! :) :*

2009-06-18 @ 11:53:21
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0