3 Juni

Vad fort tiden går, det är redan:e 3 Juni..... Folk börjar ta studenten, årsdagar börjar närma sig och sommaren verkar ha dragit igång på riktigt. Jag tycker fortfarande att vi nyss sa "april, april!".. Men om bara två veckor ligger jag förhoppningsvis på en strand och steker i solen. Kanske inte badar i havet så mycket eftersom jag för det första är terrified för havet och för det andra så känns det som mitt ansikte fräts sönder när jag badat i saltvatten och sedan solar. Men doppa mig måste jag självklart göra. Jag kan ligga och flyta längst in mot kanten och bli översköljd av vågorna... Jag och alla småbarnen. Haha..

Lina ringde precis från tv-soffan (hemma hos henne) och berättade att de nyss spelade Tokio Hotel's låt Ready, Set, Go! när de presenterade Robert Pattinson's nominering för Break Through Male som han dessutom vann. *squee*  Tittar ni också på det? Jag ville se det men missar dagens sändning eftersom jag själv inte har MTV.

Idag ska jag hem till Lina, testa en sminkning på henne (som jag kommer att visa här i bloggen senare) och umgås med henne hela dagen. Jag ska sova kvar där inatt så imorgon blir det en förmiddag framför Movie Awards. Yes, det går som tur är på samma tid imorgon, självklart måste jag se det. Lina sa även något om att Michael Cera är med på Ellen imorgon så det vill jag inte heller missa. Finns det sötare?

Dags för duschen nu!

Btw, ni kan fortfarande ställa en fråga i frågestunden nedanför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0