22 Juni

Wow, vilket väder! Äntligen, om man vågar säga det utan att det kommer moln på en gång. Lina kom nyss hit, helt överexalterad, för att hämta sin nya Placebo-skiva men hon blev kvar och sitter nu nere i köket och pumpar musik. Haha... Vi ska ta glass och gå ut och sätta oss i solen alldeles strax. Vill ju inte sitta inne när det är så här!

Det blev en grillkväll igår slash filmkväll igår. Jag, Lina, Max, mamma, min morbror och hans fru grillade på altanen och åt god, hemmagjord hallontårta. Efter det blev det film på film... Visste inte att Hannibal  - den nyaste filmen om hur allt började - gick på 4:an, jag hade inte sett den innan, så vi tittade på den. Jag tyckte den var bra! Och jag har kommit fram till att jag är lite twisted när det gäller smak på gillar, men det är nog en onödig diskussion här..

Solen, glassen och värmen kallar! Hoppas ni har lika fint! ♥


Btw, är det någon Göteborgare (eller någon som har någorlunda koll på staden) som läser min blogg så vill jag be er komma tillbaka lite senare idag - jag behöver nämligen lite tips!


Bild från midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0