Min kväll i Lisjö

Puh, äntligen färdigt. Lina har skickat över bilder & det tog bra lång tid, men nu är det färdigt (tyvärr fanns det inte så många användbara) och jag tänkte berätta vad jag haft för mig idag..

Runt klockan 5 tidigare idag så kom Max & Vendela och hämtade upp mig & Lina. Med bikini på (badbrallor för Max såklart, haha) så åkte vi till Lisjö för att bada. Det brukar inte vara mycket folk där, vilket jag tycker kan vara skönt ibland, så vi trodde att vi skulle vara näst intill ensamma men det var vi såklart inte. Stranden var full med folk som också ville svalka sig i värmen. Och det var faktiskt oväntat varmt i vattnet, varmaste jag badat i hittills i alla fall.

Solen stekte trots att det var sent och tiden gick jätte fort så när det var dags att åka hem hade klockan redan börjat närma sig 9. Pratade om att åka dit en kväll snart, som förra sommaren fast mer en helkväll den här gången, tillsammans ett gäng vänner med några filtar, vin och stereo med skön musik som "flyter ut över vattnet", som Lina som poetiskt sa. Haha. Det + solnedgång är svårt att slå, så det ser jag fram emot.

Det blev ett jättemysigt slut på dagen, det måste jag verkligen säga!







Kommentarer
Postat av: Sarah

Läs det här Ida:

http://zandramedz.blogspot.com/2009/06/michael-jackson-jordie-chandler-sager.html



Nu har den där jävla ungen kommit ut och sagt

att faktiskt ingenting hände, att Michael inte

tvingade han till sex..

2009-07-03 @ 01:19:39
Postat av: IDA

Sarah - Tack så mycket för länken! Men fy fa-an. Ja, det var väl bara det här man väntade på. Vilken avskyvärd, girig, vidrig människa.

2009-07-03 @ 15:59:03
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0