31 Juli

Jag vaknade "nyss" (min dator har stått still i 80 minuter så jag bloggade så fort jag kunde) från den konstigaste sömnen någonsin. Jag har aldrig drömt om så konstiga saker på en och samma natt. Det var allt från att Patrick Dempsey skjutsade mig & några vänner till en arena till att jag plötsligt var gravid och födde en jättestor bebis som tydligen var en katt. Och när jag gick förbi ett rum där släktingar satt och väntade så sa farmor "känn dig inte dum för att du fick en katt, vi dömer dig inte" medans de andra log förstående..


???????????????????


Hur som helst... Jag ska se till att göra lite fint här hemma nu tills mami kommer hem från sin mini-semester i Dalarna. Funderar på att baka också. Men vad? Hmm...


Sanna - tävlingen kommer snart. Håll ut!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hur man mobil bloggar:



Gå in på "Mitt konto" och sen "inställnigar" så står det hur man ska gå tillväga där (:

2009-08-01 @ 14:36:13
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0