Kvällen hos Max

Jag hade jättetrevligt igår kväll. Stefan hade med sig en vän som bor en timme från Los Angeles, han berättade om staden och livet på andra sidan atlanten och mitt sug på att flytta dit blev bara större och större ju mer han berättade. Men min tid kommer, den kommer. Jag ska. Stefan också, haha, vi hade pepptalk och kom inte på många anledningar till att inte prova. Ångrar man sig så är det ju bara att åka tillbaka till Sverige igen. Svårare är det faktiskt inte.

Det spelades bra musik spelades hela kvällen - MJ och Sean Paul's nyaste låt So Fine var nog kvällens mest spelade och det gjorde mig och Lina glada i alla fall. =) Det blev mycket skratt och lagom mycket av det goda vinet. Det blev dock inte så många bilder som jag tänkt mig, men att jag hade roligt var ju det viktigaste och det hade jag.

Jag stylade om en svart spetskorsett och satte på en nervikt tubtopp över. "Pimpade" den med en stor, vit rosett och bar det till ett par svarta jeansleggings. (Syns inte så bra på bilderna nedanför p.g.a. koftan jag hade i början på kvällen.)








Kommentarer
Postat av: IdaKristine

Sv: så bra! veldig kul blogg du har :)

2009-07-13 @ 12:54:39
URL: http://iidakristine.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0