The Notebook - en film att lägga till i samlingen

På vägen hem till Lina igår så köpte med mig pizza och passade på att hyra med en film. Efter att ha sett affischen i fönstret så tog det inte lång tid att välja en. Det blev Nick & Norah's Infinite Playlist - mest på grund av att Michael Cera är med. Han är alltid lika rolig, charmig och otroligt söt i hans filmer. Han är en favorit så självklart ville jag se den här. Lina var skeptisk men ändrade sig rätt snabbt när filmen kommit igång.

Den andra vi såg var The Notebook. Äntligen fick vi se den. Måste säga att jag var lite nervös för att bli besviken eftersom jag hade fått så höga förväntningar om den av att bara höra positiva saker.. men besviken var långt ifrån min reaktion när filmen var slut. Jag kunde ha suttit helt tyst i soffan utan att röra mig en millimeter resten av natten. Jag var totalt numb. Filmen var absolut värd att se. Romantisk, sorglig och... alldeles, alldeles underbar?


Isn't he adorable?



Buhu... Jag blev tårögd nu igen bara av att se trailern. Haha. Den här filmen kommer snart att stå bland de andra dvd:erna här hemma. Det garanterar jag.

Kommentarer
Postat av: Ísabelle

Älskar the notebook. tror det är min favorit film faktiskt :D

2009-07-30 @ 18:44:01
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: ellinor

the notebook är hur bra som helst! åhh, jag älskar dne filmen :* :)

2009-07-30 @ 20:33:10
URL: http://ellisnoris.blogg.se/
Postat av: Sofia Vienna

the notebook är en av världens i särklass bästa filmer. man blir så rörd och betagen när man ser den. helt underbar film, verkligen. på tiden att du såg den! Michael Cera är ju hur söt som helst <3

2009-07-31 @ 09:29:09
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, visst är The Notebook bra! Har ju tipsat dig om den ett par gånger, och eftersom du också verkar gilla såna typiska kärleksfilmer som man kan se om och om igen så gissade jag på att du skulle gilla den:) Jag har den här hemma och har sett den hur många gånger som helst, och varje gång så upptäcker man något nytt, en detalj eller replik man inte lagt märke till innan.

2009-08-02 @ 16:58:54
URL: http://someee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0