Twitter

Ja, jag funderar på att skaffa twitter. Men det är ett litet problem... Jag hatar att försöka komma på användarnamn, därför använder jag oftast samma. iiea. Det finns oftast inte. Men jo, där finns det redan och allt annat jag kan tänka mig (som jag kan komma på själv) är också upptagna. Haha, vilket i-landsproblem, eller vad säger ni?

Är det möjligtvis någon som har tips på namn? Något som skulle passa mig? Jag vill ha något enkelt. Helst ville jag ju bara ha mitt namn men det fanns ju redan. Lämna gärna en kommentar om du vill hjälpa mig. ♥


Kommentarer
Postat av: isabelle

haha, jag hatar att komma på användarnamn. använder alltid exakt samma överallt xD twitter är verkligen kul :D blivit lite beroende av det xD

2009-07-02 @ 17:02:08
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0