Trogen tjur sökes

Wohoo! Filmen fanns!

Hej, hej, hallå! Strax innan 9 fick jag skjuts hem till Lina och sprang in till videobutiken en snabbis på vägen dit för att kolla om de hade en gammal film som jag gärna ville hyra för att överraska Lina. Luckily they did! Har nämligen gjort en liten "överrasknings-myskväll" till Lina här hos henne. Hon är på väg tillbaka från en springtur nu, så strax kommer hon mötas av ett bord uppdukat med chips, grönsaker och dipp redo att bli uppätna till en film jag vet att hon vill se med en av hennes favoritskådespelare - och så mig sittandes i soffan såklart. Det blir ju inte bättre än så! ;-) Haha

Jag hoppas att ni alla har en riktigt trevlig fredagkväll, det kommer vi att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0