She loves the night scene, just livin' for the fun

No Power Meet for me tonight. Det här måste vara första året någonsin som jag inte är där. Eller, ja.. Första gången sedan tidiga tonåren i alla fall. Raggarbilar är dock inget som intresserar mig, jag åker mest dit för att äta langos och festa med vänner & bekanta. Jag har aldrig gillat såna där bilar och trots att jag svor på att aldrig sätta mig i en så hängde jag med några kompisar som åkte runt med deras vänner o.s.v , förra året. Men det var faktiskt rätt kul ändå. Massa glada människor sittandes både inuti bilen, i bakluckan, på motorhuven och ut ur fönstena, med ett par öl, hög musik och alla på bra humör. Men det var nog en "one time experience" ändå. En gång räcker.

Jag skulle egentligen åkt in en sväng och träffat Jeanette & Diana ikväll men eftersom alla bussar och tåg tydligen slutat gå efter halv 9 (bara ikväll??) så verkar det fullt omöjligt just nu.

Det stör mig dock inte allt för mycket. Jag sitter för tillfället hemma och väntar på att Lina ska dyka upp. Vi ska träffa Max & co. om ett tag så hon kommer hit och joinar mig på några glas vin innan vi går vidare. Måste ringa och se så hon fortfarande lever, vilken tid det tar....




Jag och Lina på en fest för några månader sedan

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snyggingar!!!!<33

2009-07-05 @ 12:30:05
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Joana Filipa

GOSH you're so beautiful!

2009-07-05 @ 14:33:09
URL: http://ju-filipa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0