Monday afternoon

Idag tog jag en rejäl sovmorgon. Vaknade inte förrän vid 4, haha, men det var riktigt skönt att sova ut ordentligt. Och självklart så passar vädret på att vara kanonbra just den dagen då jag sover bort hela. Är det typiskt eller?

Det har tydligen varit telefonterror här hela dagen för när jag vaknade hade jag en hel drös med missade samtal, så jag ska ta och ringa upp var och en nu, äta mat, piggna till och höra med Linis vad som händer idag.

Jag skulle behöva (och verkligen uppskatta) lite tips från er angående ett klädesplagg. Kolla gärna in strax igen & se om du kan hjälpa till!


Jag & Linis i Karlshamn, Blekinge, för ungefär en månad sedan

Btw, vad hände med inlägget som jag publicerade i fredags innan jag gick till festen? Det står att det är publicerat men det syns inte här i bloggen. Bra grejer...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Redan en månad:O<3

2009-07-13 @ 20:51:46
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0