Matta naglar



När jag var inne på Kicks i Lördsgs så kunde jag inte låta bli att lägga märke till de matta nagellacken som stod framställda på ett litet bord. Svarta, vita, färgade.. Allt fanns. Min första reaktion var "det där kan inte vara snyggt"
men efter att ha inspirerats ögonskuggor så har jag kommit på andra tankar...

Att mixa matta och skimrande ögonskuggor blir oftast snyggare än att ha bara skimmer - eller om man har en matt look på ögonen, kan det vara snyggt med en glänsande mun. Precis så skulle vara snyggt att göra med naglarna. Att mixa matt och blankt (på samma nagel) när du målar dem i flera olika färger/nyanser. Svart lack med ett matt svart mönster vore snyggt. Riktigt snyggt.

Mina naglar skriker efter ett vitt och ett svart! OPI, KO och Essi är några märken som fått in matta lack. Vad tycker ni? Hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, jag älskar svarta naglar, jag vill prova ett matt svart :)

2009-07-21 @ 19:26:55
Postat av: zizi

glömde namn ovan ;P

2009-07-21 @ 19:27:32
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Sofia Vienna

svar: ja, eller hur. Den är så himla mysig..

2009-07-21 @ 20:06:47
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Postat av: zizi

Ja, vi har en projektor i vardagsrummet och jag och min kompis passade på att kolla på Zimmer dvd'n på hög volym när au pair-famljen var bortresta ;)

2009-07-21 @ 20:26:23
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Anonym

människa, du msåte logga in på msn snart så vi kan prata lite:) skulle vara jätte trevligt,var ju ett tag sen:/ :)

2009-07-21 @ 21:31:55
Postat av: karin

den sista komentaren var från mig karin men de verka inte komma med ;)

2009-07-21 @ 21:57:46
Postat av: Carrotastic

Det låter ju faktiskt helt okej! :) Kanske borde testa. Eller hur mycket kostar dem? Brukar helst inte vilja lägga ut så mycket på ett nagellack (y)

2009-07-21 @ 22:09:54
URL: http://carrotastics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0