Kvällens planer

Jag har precis ätit middag och ska strax hoppa in i duschen, tänkte bara berätta om kvällens planer först.

Jag har inte varit ute på krogen sedan min födelsedag, vilket var i Maj, så vi tyckte att det var dags för en runda ikväll. Vad jag vet hittills så blir det jag, Lina och Jessy som går ut den här lill-lördagen. Försöker få tag i Lina B och Bagge för att se om de vill hänga med också. Vore kul.

Så fort jag är klar så ska jag gå över till Jessy där det blir förfest. Och lite senare, vid 9-tiden ikväll, får vi skjuts in till Västerås där vi har tänkt ta några glas vin på Tabazco innan vi drar vidare till dansgolven på antingen Pluto eller Sjökrogen. Vi har inte riktigt bestämt oss än, men jag såg precis att en reggae- och dancehall-sångare kommer till Pluto ikväll, så det drar lite ditåt - i alla fall för mig.

Jag har lovat att fixa Jessy's hår innan vi börjar, så jag måste sätta lite fart nu så jag hinner med det. Vi hörs igen innan jag sticker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0