Internetstrul & bilder från igår

Jag vet inte varför, men mitt internet har inte fungerat på hela dagen idag, därav inga blogginlägg. Ber om ursäkt för det.

Gårdagen. Eller, ja, kvällen. Vill ni höra lite om den?... Det blev visst ingen tidig kväll som jag först trodde. När vi hade grillat & skålat hemma hos Jessy så ångrade jag mig och ville inte alls gå hem, så jag följde med dem till Västerås ändå efter att först ha besökt en förfest hemma hos Martin med vin, vänner & bekanta, exalterande "plansmidande" och mycket skratt.

När vi kom in till Västerås så dissade vi den extrema kön in till Sjökrogen och skyndade istället upp på stan, till Pluto, och dansade till bra musik. Det blev nattmat på Burger Corner innan vi åkte hemmåt för efterfest på samma ställe som förfesten hade ägt rum några timmar tidigare. Nattbussen hem är aldrig rolig, men jag hade i alla fall trevligt sällskap. Kanske även lite för högljutt enligt många i bussen.

Klockan 5 imorse klampade jag, Lina och Max in hos mig för att sova. Jag är glad att valde att ta platta skor med tanke hur mycket vi gick inatt. Men jag hade kul!


Systrarna



Det är svårt att hitta en bra "nude" nyans till läpparna (för att ha till lite mörkare sminkningar) utan att se ut som en tweenie/fjortis... Men jag ville testa igår och försökte få fram en inte för blek variant. För ärligt talat så vet jag inte något som är mindre attraktivt - i sminkväg - än att ha vita läppar. Personligen så ser jag inte det fina med, men whatever you feel comfortable in, I guess. Antar att det vore tråkigt om alla hade samma smak. Själv föredrar jag att måla läpparna i en nyans som antingen förstärker min vanliga läppfärg eller en som syns mer. Vad tycker Du är snyggast?



Ljusa jeansleggings med nitar på bakfickan - Vero Moda / selfmade
Paljettbolero - H&M


Kommentarer
Postat av: BAARRCCAA

Wow, you seem to be an awesome girl!

Nice photos' ^^

2009-07-26 @ 18:20:04
URL: http://www.baarrccaax.blog.cz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0