Hej!

Jag håller på att kolla mail och måla naglarna, får musik skickat till mig och väljer kläder till kvällen. Det blir fest!

Träffade Lina strax efter att jag vaknat, handlade lite nödvändigheter till ikväll och följde med hem till henne ett tag. Hon hade gjort en jättefin MJ-tavla och det blev nästan lite sadness där ett tag. Att Better on the other side spelandes ur mobilen gjorde kanske inte situationen bättre. Haha..

Jag tycker det är tråkigt att inte kunna lägga ut bilder på "vad jag gör-/hur jag ser just nu", men som ni vet så är det för att min kamera är sönder och jag fortfarande inte har en ny. Jag kommer att ha med mig min gamla kamera ikväll och jag ska be Lina ta mycket bilder med hennes kamera också (annars lånar jag den under festen eftersom den är bättre).


Måste bli färdig så jag kan börja fixa mig inför kvällen. Har tons of things som jag måste hinna göra innan jag drar iväg. Hörs senare!
 


Kommentarer
Postat av: sara

haha ja :D fin blogg du har!

2009-07-11 @ 16:47:56
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: veronica

åh, vilken fin bild! :'D

2009-07-11 @ 19:40:22
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0