Grillad kyckling, tack!

Nu ska jag strax gå iväg på grillkväll hos Jessy. De andra ska ut på krogen lite senare men jag har ingen lust att gå ut i Västerås idag igen så det blir en tidig kväll för mig.

Blev lite sugen att sätta mig på tåget till Stockholm som en spontan grej efter att ha fått en inbjudan (som förmodligen alla med en mailadress också fick) till någon ny nattklubb - Collage har jag för mig att den hette - men eftersom ingen av de tjejkompisar som jag tänkte ta med mig har fyllt 20 än så blir det till att stanna här. Men det gör inget, jag ska vara i Stockholm några dagar i Augusti så jag träffar dem då istället.

Nu måste jag springa! Funderar på att ta på mig någon form av skyddsdräkt ifall Baileys (bilden nedanför), som jag har en konstig hat-kärlek till, får för sig att riva sönder mig (igen). Vi hörs när jag kommer hem - förhoppningsvis välbehållen!


Evil Baileys och jag i onsdags

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meh! Jag är ju 20! :(

2009-07-26 @ 14:14:45
URL: http://cbagge.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Haha men jag har ju bara varit det i en vecka typ så det är lungt ;)



Nästa fredag är det väl Qwarn? Jag vill dit! Vi skulle väl dit? Sthlm kanske vi kan ta en annan gång?

2009-07-26 @ 21:45:10
URL: http://cbagge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0