Futuristiskt à la (en mildare version av) Lady Gaga


Ja, den är ganska enkel men ändå inte. Sidentyg i sidorna (eller, vad vet jag.. Det ser ut som siden i alla fall) och puffiga ärmar. Jag tycker den är väldigt cool och snygg. Skulle vara galet snygg på någon med fina former - lagom stora bröst, en lite större booty och platt mage. Påminner mig lite om Beyonce (som förövrigt skulle passa jättebra i den med hennes "nya stil") eller en lite mildare version av Lady Gaga.

Den var ganska liten i storleken och jag var för slö för att gå ut och hämta en större storlek, så därför fick den stanna kvar i butiken när jag testade den på igår. Men är du intresserad så hittar du den på H&M!



En söt puderrosa topp fick dock följa med hem. Det blåa armbandet fick jag i present av min söta mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0