"Du har sovit bort en hel solig dag"

Haha, "god morgon"!

Ni förstår inte hur trött jag var när jag kom hem efter att ha gått på stan hela
dagen igår. Det var galet, jag var helt färdig, men tvingade ändå mig själv att hålla mig vaken ett tag till så vi kunde se en av filmerna vi köpte med oss hem.
P.S. I love you. Åh, den är så sorglig.. men samtidigt väldigt fin. Men efter det så var det god natt. Jag har inte sovit bra på senaste tiden så det är inte så konstigt att jag lätt blir trött nu.

Idag är det fredag och Lina kommer snart hit. Vi ska göra iordning middag med majskolvar, kött och annat gott och dricka lite vin till. Mysig middag med familjen, sedan har jag inte så mycket planerat än så länge. Ska ni göra något kul?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0