Dagens hetaste: Gaspard Ulliel







För ett tag sedan så såg jag filmen Hannibal Rising på TV och har sedan dess haft den något twistade huvudrollen smygandes bak i huvudet och inte förrän igår såg jag en bild (av ren slump) på honom och tyckte att jag kände igen ansiktet. Visst gjorde jag det - det var ju han! Den unge Hannibal heter egentligen Gaspard Ulliel och är en 24 årig (25 i November) skådespelare från Frankrike.

Robert Pattinson har fått konkurrens - i alla fall om man ska tro de forum som är tillägnade åt den unga skådespelaren. Det enda jag själv kan säga är att jag definitivt vill se mer av honom!


Bilder från GQ

Kommentarer
Postat av: Tillan

WOW! How you doin..

2009-07-01 @ 18:48:40
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0