BONJOUR

God morgon. *Gäsp*.. Hur mår ni? Det blev sent inatt och jag hade svårt att somna igen, fick inte många timmars sömn och får nog stå ut med mörka ringar under ögonen idag. Har ni någon gång varit så trötta att ni knappt vågat blinka eftersom ni varit så nära på att somna?...

That's me right now. Haha, jag ser helt förstörd ut.

Jag ska gå och lägga på lite is på påsarna (under ögonen), äta frukost och sedan börja göra iordning mig. Halv 12 ska jag och mamma hämta upp Lina och åka till Västerås. Först ska vi gå på stan några timmar, vi tre, och mot eftermiddagen har vi biljetter till den nya Harry Potter-filmen. Varken jag eller mamma är speciellt HP-intresserade, men vad gör man inte för lillasyster? Efter bion blir det middag och jag försöker fortfarande övertala Lina om att vi ska äta på Hong Kong - min favoritrestaurang i Västerås - men hon är svår att övertala, den där lilla damen..

Nej, frukost nu. Jag mår illa av hunger!


Kommentarer
Postat av: zizi

Åh jag vill också se nya HP-filmen! Jag läste ut boken idag så nu ska jag snart lägga vantarna på bio-biljetterna till filmen :D som tur är finns det en engelsk bio här i Hamburg, så jag behöver inte se den dubbad haha.

2009-07-16 @ 19:55:08
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Carrotastic

Måste bara säga här vilken underbar animation du har på Michael som dagens animation :> Riktigt SNYGG är han där :*

2009-07-17 @ 09:31:23
URL: http://carrotastics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0