Bad weather & happy faces

Jag vaknade klockan 9 imorse, gick ner till köket, tog ut en oöppnad förpackning fruktsoppa ur kylskåpet, drack upp hela (haha, ja, hela.) och kravlade mig sedan tillbaka till sängen för att sova några timmar till. Vaknade av att mamma kom hem från jobbet och kände mig förvånansvärt pigg och fräsh (well, pigg i alla fall) med tanke på hur jag kände mig imorse. Lina frågade också nyss hur det kom sig, med tanke på att jag kom hem så sent m.m. Haha. Men ikväll blir det ändå en lugn hemmakväll för mig. Har laddat upp med lite godsaker och ett par dvd-filmer här.
Det blir mysigt.


Kanske ska visa lite bilder från igår? Lägger upp några här nedanför. Fler kommer lite senare, måste bara få bilderna från Linas kamera först.

Hoppas ni är friska & mår bra, allihopa. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0