Answers

Eftersom jag inte svarade samma dag/dagen efter på två kommetarer så tänkte jag skriva ut svaren till kommentarer här. Så ni som har frågat slipper leta er tillbaka. Har även svarat på några stycken i de inlägg ni kommenterade i så kika där för svar.


lilli:
Ja visst är de fina! Budskapsringarna hittar du på thehungersite.com
Där finns det även liknande budskapssmycken. Bäst av allt är att för varje gång du handlar så är du med att göra något bra för folk som behöver mat (utan att betala extra). Läs mer här om hur du hjälper till genom att handla på deras sida.


 

 

Andra fina saker från thehungersite.com (Klicka för att förstora)



Anonym (om ögonskuggorna): Ögonskuggorna var jättebra! Jag rekommenderar dem verkligen. Har redan hittat några favoriter och använder dem flitigt. Tänkte visa några exempel på hur de kan matchas o.s.v. så fort jag får låna lillasysters kamera (eftersom min är sönder och min gamla tar för suddiga bilder).


På tal om makeup så är ni varmt välkomna att komma med egna förslag på sminkningar som jag kan försöka återskapa. Om ni har några idéer så kan ni antingen länka till en bild, maila en bild eller flera till [email protected] eller försöka beskriva med ord i kommentarsfältet. Vore kul att se vad ni gillar!


Kommentarer
Postat av: sanna

när kommer tävlingen?:P

2009-07-30 @ 22:03:59
Postat av: Sofia Vienna

gillade verkligen halsbandet. väldigt vackert. "let your heart see what your eyes cannot"

2009-07-31 @ 09:28:03
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0