6 Juli - Måndag

Strax innan halv halv 5 tittade jag på klockan för första gången idag och bokstavligt talat kastade mig ur sängen. Hatar att sova bort dagar så här, men jag hade jättesvårt att somna inatt, vet inte varför. Eller, ja, kanske för att jag såg en lite läskig film innan jag somnade. Är fortfarande inte stormförtjust i mörker, haha. Jag hade jätte konstiga drömmar också, ända tills sekunden jag vaknade. Spöken, men alla var artister... Barn som var så genomelaka och tittade på var spökena befann sig & gjorde, genom en dator... Riktigt konstigt. Jäkligt obehagligt. Nej, usch. Nu glömmer vi det.

Vädret suger idag så jag passar på att göra lite nytta. Storstädning! Har redan kommit igång och dansar runt här till When it was good samtidigt som jag rensar upp i rummet. Mozart ligger och hårar ner mina nyvikta kläder - thanks baby!

Ska avbryta en stund nu för att äta middag med mamma och sedan fortsätta, förmodligen hela kvällen. Skulle vilja hitta på något kul ikväll men det finns tyvärr inte så mycket att göra häromkring på en måndagkväll. Så går det när man bor på ett litet ställe. Can't wait tills jag kommer härifrån och till en stor stad med hundratals alternativ till saker att göra vilken veckodag det än är.
Jag hör inte hemma här. Det här är för litet för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0