4 Juli - Lördag

Filmer om kärlek träffar alltid rätt - det gäller även för den jag hyrde igår. Hugh Jackman var (som vanligt) galet snygg och jag blev, om möjligt, ännu mer kär i kärleken. Det var i alla fall en mysig kväll. Bilder blev det väl inte så mycket av p.g.a. att jag nu för tiden får klara mig på min dålig mobilkamera och min gamla kamera - som inte heller ger mycket bättre bilder. Känner mig handikappad utan kameran, måste som sagt köpa en ny och jag tror att jag har hittat den perfekta för mig. Den har inte släppts i Sverige än men kommer nu i Juli så vi får se om det är något att lägga pengar på.

Jag ska strax börja röra mig hemmåt... Ska förbi Lina på jobbet och hälsa på en snabbis på vägen också. Stackarn missar att tävla om biljetterna till MJ's minnesstund i L.A, men jag tävlade för oss båda. Vet inte om det spelar någon roll att man tävlar från Sverige, men man kan ju alltid hoppas att det fungerar.

Har ni förresten sett de nya backstagebilderna från TH's covershoot? Det var i och för sig bara 4 stycken, men vad fina dem är. Gillar den längst ner (här nedanför↓) mest, så himla fin.



Kommentarer
Postat av: ellinor

haha, vilket smile han hade på den översta bilden :D

2009-07-04 @ 17:10:33
URL: http://ellisnoris.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag fattar inte varför man måste betala för

att komma o sörja Michael, det är löjligt...

2009-07-04 @ 18:12:00
Postat av: IDA

Sarah - Det är en biljett man får om man blir en av dem som dras. Om man inte hade behövt ha biljett för att kunna närvara så skulle det aldrig fungera att ta dit fans, då det isåfall skulle komma dit flera hundra tusentals människor och ett stort kaos..

2009-07-04 @ 20:05:43
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Sarah

I tidningen stod det att fansen var tvungna

att betala. Och fansen i USA blev väldigt upprörda.

2009-07-04 @ 20:22:54
Postat av: Emma

Har du sett Kate och Leopold som Hugh Jackman är med i? Om du inte har sett den så rekommenderar jag den för han spelar bra där. Lite sådär småroligt^^

2009-07-04 @ 21:50:34
URL: http://someee.blogg.se/
Postat av: IDA

Sarah - Jaha, nej, det visste jag faktiskt inte. Men hur då betala? Vad är det de ska betala, menar jag. Och hur mycket?

2009-07-05 @ 04:34:19
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0