Day 20

 
 

Hej, haha, jag har tänkt lägga in ett blogginlägg sedan jag vaknade men har strax efter fått annat att tänka på, så.. Ja. Sammanfattning av dagen so far: Vaknade strax efter 10, åt frukost med familjen, kollade min mail, nya subscriprion updates på youtube m.m. och resten av dagen har jag testat, fixat och trixat med make up. På bilderna använde jag bl.a. Lancôme Eclipse (01 Éclair de Bronze) på ögonen och Make Up Store Lipstick Metro till läpparna. And no, I do not have orange/red eyebrows. Bara jag som tycker att det ser ut som det? Vi hörs om en stund, ska ner och fixa lite mat till mig och Lina, våra magar kurrar ikapp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg typ världens snyggaste läppar?! och supervackre ögon också ! :)

2009-01-20 @ 16:58:05
Postat av: IDA

Aw, tack så mycket! :)

2009-01-21 @ 23:00:28
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0