Tisdag

Vaknade för ca 2 timmar sedan med världens huvudvärk. Då var det dags, jag har blivit sjuk. Min hals är uppsvullen och min hud svider så otroligt mycket... Aj. De flesta brukar inte förstå vad jag menar när jag säger att huden svider, men någon av er kanske känner till känslan? Det bränns så fort man tar på huden, typ som att man tar på ett öppet sår. Jäkligt ont gör det i alla fall!

Jag har nyss duschat och gjort iordning mig lite. Idag kommer Steve på besök från Norge! Hade jättemycket kontakt med en av hans döttrar förut men tappade den av någon anledning så idag ska jag fråga efter lite information om hur man kan få tag på henne m.m. så jag hoppas att jag får fram något. Han borde vara här när som helst, då ska vi äta på en gång. Det blir kycklingfilé inlindad i bacon med ris och till fika lite senare så blir det hallonpaj med vaniljvisp. Yumm!

Nej, jag måste leta fram en ipren, det här funkar inte..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! tänkte fråga om du kanske hade lust att förklara hur man får in klipp från youtube på sin blogg. Jag har försökt under lång tid utan att lyckas. Vore snällt om du ville förklara :)

2009-01-06 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0