Still sick

..Nej, ingen förbättring än på den fronten. Vad gör ni denna söndagkväll? Jag har nyss ätit en god macka, ska gå hem till Jessy om en stund tillsammans med Lina och kolla på de sista avsnitten av S.A.T.C ur hennes shoebox. Jag tvekar på att jag är den enda som haft (har) en crush på Big, även fast han är ett svin och alltid sårar Carrie. Fasen vad irriterad jag blev när jag såg filmen, då han aldrig kom till bröllopet. Carries utbrott mitt i gatan var ju fullt förståeligt. Men ändå så fastnar jag - precis som Carrie - för någonting hos honom. Men tack och lov för att jag inte träffat en Big i verkligheten. Vilket drama!

Lyssnar just nu på den här instrumentalversionen av Spring nicht. Fler instrumentalversioner hittar ni hos den här användaren på YouTube. De versionerna är dock kortare än den ni kan höra i videon nedanför. Hur som helst, jag vet i alla fall två personer som kommer köra mycket kareoke från och med nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0