Mitt 2008 (Juli-September)

JULI

Härliga sommar..



Dags för Power Meet i Västerås. Här myser vi i en park vid hamnen


..Var där två av dagarna, festade och träffade vänner. Bl.a. Nathalie som jag inte träffat sedan URF 2007!


En morgon när vi festat hela natten så satt vi brevid en bensinmack och väntade på våran skjuts i minst en timme.. Jag låg med huvudet i hennes knä och filmade medans hon sjöng (så oseriöst man kan sjunga) Rette mich. Hahaha... Hemskt bakis, men herre jesus vad jag skrattade!


Tillan var här i två nätter :)


En sak som mina vänner nog ofta hört mig säga när det är dags för en krogrunda är; "Inge j*vla vimmelbilder ikväll!". Vem tror ni ändå alltid är med?


"Ska vi grilla och dricka vin?"
Det var Jessy's vanligaste mening den här sommaren. Jag har nog aldrig grillat så mycket som vi gjorde under sommarveckorna, men det var lika mysigt varje gång!


Åt pizza på Släggans då och då. (Tillans bild.)



Var med Lina i stort sett varje dag ♥


Låg ute och solade så fort det var fint väder


Var på Eskilstuna Zoo med Lina


Bada gjorde jag faktiskt inte en enda gång i somras! Jag tycker det är obehagligt att bada i hav och sjöar, speciellt när man inte ser botten (p.g.a. grumligt vatten alltså). Jag föredrar pooler - där man kan se var man sätter fötterna.


Var med vänner, festade..


En solnedgång vid en sjö med en finkornig sandstrand, en stor filt, en flaska vin, några vänner och musik.. Det är absolut en av sakerna som jag måste göra om nästa sommar.



Fick min efterlängtade langos!


Var på en musiktävling och röstade självklart på Almighty Lions. =)
De blev Årets Nykomling!




AUGUSTI


Månaden inleddes med ett firande av Jeanette som fyllde 19!


Var hos kusinerna..




Festade på Qvarn! 


Har inte kvar den här bilden på datorn så jag printade den från bilddagboken, därav den dåliga kvalitén. Årsdagen kom, lika hemsk som alltid.


Röstade för fullt (och uppmanade andra att rösta) på favoriterna till VMA!


Busade med min baby i pauserna på Linas photo shoot



Satt ivrigt och kollade efter Rebecka och Tillan på TRL!


Firade 08.08.08 med en fest..

..som spårade ur med att alla skrev på alla. Haha


Avstod från kräftorna även detta år. Yuck. Nej, jag förstår inte hur man kan äta de där obehaliga sakerna. Jag åt det som liten, men växte ifrån det.

Spana in hans snygga halsband!
Var på å-fest i Eskilstuna där olika band spelade. Träffade på ett TH-fan också! Av någon anledning så blir jag jätteglad när jag ser ett fan på mer otippade ställen (som nu, affärer och liknande) och tjejen som jag såg hade en TH-tröja, så jag var bara tvungen att gå fram och kommentera den. Först såg hon faktiskt lite rädd ut men när hon förstod att jag också var ett fan så trädde ett leende fram. Jag brukar på något sätt känna en samhörighet när jag ser andra fans och blir därför ofta jätteglad och vill gå fram och prata, även om jag inte har något vettigt att säga. Att veta att man har något så pass stort (som det är att vara ett fan) gemensamt gör det självfallet lättare att prata med folk man inte känner och jag ångrar mig alltid litegrann om jag inte går fram och kommenterar tröjan, väskan eller vad det nu är personen i fråga har på/med sig. Så om det någon gång kommer fram någon och kommenterar din nya th-tröja på stan, är det mycket möjligt att det är jag! Haha

 
Åkte till Sthlm för The Voice 08

..men de enda jag såg var Colby O'Donis och Petter. Satt istället på Fridays mesta delen av kvällen, jag älskar att sitta där ute på sommaren, i värmen, dricka vin och drinkar med vänner. Jag vet i alla fall var jag kommer att vara mycket i sommar!

Festade med Tillan och Bonnie på Göta Källare. Bilden är tagen efter, utanför, när vi skulle hem. Därför så fräscha ;D Haha





Sov kvar hos Tillan i två nätter


Vandrade omkring i Stockholm och pratade om allt och ingenting




Tillan skrev en FF om henne, mig och TH. Haha, jag har aldrig varit mer uppspelt medans jag läst, det kan jag lova!


Åkte till syskonen, slappade hos Jessy, umgicks med Jeanette..


NRJ i Kungsträdgården, Stockholm. Jag och Max på Fridays innan showtime


Mötte Rebecka och Paula och kollade tillsammans på Lagy Gaga


Och träffade Tillan också. :)




SEPTEMBER

Månaden började med att tvillingarna Kaulitz fyllde 19 vilket jag och Lina firade med fika på konditoriet i närheten. Fortsatte såklart att rösta på TH till MTV VMA också!


Jag var på Ladies Night med familjen, grannen och hennes kompis.
"Urkul, om du frågar mig!", som Gullan skulle sagt. Så här såg jag ut:


Träffade Ellinor! :) Synd att fotoskrivaren gjorde bilden orange.



Showen var kul! Roligare än förra gången, antagligen för att jag var mer intresserad den här gången eftersom Peter var med.


Suddig bild, men här är i alla fall Martin och jag efter showen


Jag, Lina, Linnea, Sofie m.fl satt och höll tummarna för TH när vi kollade på MTV VMA hos Jessy. Stolt som en mamma, skrek jag rätt ut när de vann!

En sak som jag märkte så här i efterhand var att Twilight-gänget var med på galan. Jag minns att jag undrade vilka dem var, men hade inte en aning då. Haha, now I do! Bill ser man här också. Haha, han ser lika frågande ut som jag gjorde vid tillfället.


Jessy fyllde 19 och det firades med tårta och Guitar Hero!


Var på krogen med Lina några gånger också :)



Firade Linas 19-årsdag med en överraskningsfest på Viking (en restaurang som vi hyrde). Här är jag och Jessy på efterfesten!




De här tre månaderna blev det många roliga fester, mycket grillning, mysiga kvällar på altanen, spelkväll hos en killkompis och massa mer. Har inte bilder på allt, men hoppas det blev roligt att se ändå. Kommentera mer än gärna! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan inte du berätta hur du håller din hy så himla fin?:(

2009-01-07 @ 21:31:37
Postat av: anna

oops glömde mitt namn :)

2009-01-07 @ 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0