Godmorgon!

Vaknade nyss och humöret är redan på topp. :D Klockan 1 ska vi (familjen) åka till mormor, är bjudna på middag tillsammans med henne, min moster och min kusin så jag blir nog borta hela dagen. Hon har ingen dator (och jag har fortfarande inte mobilt bredband) så om inte mobilbloggandet fungerar så får uppdateringen vänta tills jag kommer hem. Jag har bett mormor skriva ner en lista med namnen & info om våra släktingar i USA och är jättenyfiken på vad hon har till mig. Att dem finns är ingen nyhet, men jag vill veta mer om dem och möjligen ta kontakt med dem. Vore ju kul att få kontakt med nån i min egen ålder! Jag vet att jag har släktingar i Ohio och Kanada (och sen Peter såklart, men han är på pappas sida) i flera generationer, om de finns på fler ställen får vi se idag. Dags för duschen nu!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0