Fredag

Hehe, jag kanske överreagerade lite igår. Jag misstänker att jag behöver uppdatera min webbläsare, är det inte det så har jag problem. Men tills jag har kollat så får jag väl stå ut... Det verkar ju ändå bara vara jag som ser det. Eller?

Morgonen började dramatiskt när Lina kom inrusandes på mitt rum och skrek "IDA! SIMBA KANSKE ÄR PÅKÖRD!!". Det låg något som såg väldigt mycket ut som hennes katt brevid vägen, men hon var inte 100%. Såg stendöd ut och tre ungar stod och petade på den. Jag slängde på mig jackan och gick ut för att kolla med Lina hack i häl - men direkt när jag kommit nedanför trappan så kom Simba springandes och rusade förbi mig in i värmen. Lina stod som ett frågetecken i dörröppningen. Snacka om lättnad! Vi vet fortfarande inte vad det är som ligger där, jag måste nog gå och kolla senare. Min nyfikenhet vill inte ge sig.

Idag är det fredag och jag har inga planer än så länge. Vad ska ni hitta på? =)


Simba ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har absolut nada planer inför ikväll. Men det ska visst gå någon film på tv som mamma ville att jag skulle kolla på med henne, sen blir det grönsaksdipp!

2009-01-30 @ 19:39:52
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0