From yesterday


Innan vi åkte till mormor


Mormors hallonfromage var oslagbart god!


♥ Jag och the Saint

 
Vet inte varför ljuset blev olika på sminkbilderna...
Hittade idag mammas stora Dior-palett (mer som ett set), en annan palett med massa olika färger plus en tredje palett med mer knalliga färger - så Lina ska vara min modell alldeles strax! Sen blir det förmodligen en film eftersom hon fortfarande är sjuk och jag håller henne sällskap. I don't mind, känner mig inte så pigg jag heller.

Filmerna vi hyrde igårThe Dark Knight och Brudens Bäste Man. Jag måste säga att jag verkligen blev förvånad över att The Dark Knight inte var bättre än så där... Hade verkligen förväntat mig mer. Jag är svag för Christian Bale men han var bara tråkig i filmen, roligast var ju jokern. RIP Heath. Brudens Bäste Man var mycket bättre. Ganska förutsägbar - men mycket bättre. Jag blev tårögd ett antal gånger, haha... Det är ett bra tecken när jag ser på film. Jag gillar nämligen filmer som berör. Jag fick förresten listan med massa namn, adresser och telefonnummer till släktingarna i USA igår också. Melissa och Brian är tydligen i min ålder, måste ta kontakt med dem! :)


Kommentarer
Postat av: Tillan

Ida har du slutat tupera håret hela tiden? :D bra för ditt hår poch du passar ju i o-tuperat med!=)

2009-01-25 @ 22:18:29
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vecker! din hy ser helt underbart mjuk ut på något sätt också. galet snygg iaf!:)

2009-01-25 @ 22:24:11
Postat av: Anonym

vecker! din hy ser helt underbart mjuk ut på något sätt också. galet snygg iaf!:)

2009-01-25 @ 22:24:39
Postat av: malin

Hej!

Har snokat runt lite nu och gillar't! Shit va mycket skoj ni har har varit ute på. Härligt!

Kul med en till som kan sitta i timmar och prova olika sminkningar.



Ha det bra tjejen!

2009-01-25 @ 23:45:42
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: IDA

Anonym - Tack så jättemycket! <3

2009-01-26 @ 05:17:18
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0