Day 15

Det här blev inte som jag hade tänkt mig, nej...
Lina åkte ner till Halmstad imorse och meningen var att jag skulle åka med till Västerås för att kolla efter stövlar, kanske köpa skorna jag la undan igår, åka till IKEA m.m. men när jag skulle gå upp, vid halv 7 imorse, så hade planerna ändrats. Så jag bestämde mig för att krypa tillbaka till sängen och ta sovmorgon... Men inte till 16:30! Haha, usch, snacka om att sova bort hela dagen. Så nu måste jag göra lite nytta så jag inte bara sitter och slöar, är inte på det humöret idag. Jag åker in till Västerås imorgon istället, måste köpa presentkort och lite annat.

Och visst ja, jag skulle egentligen åkt till Stockholm imorgon för en plåtning med en vän, men fick nyss reda på att den är uppskjuten pga av att hon som jag åker dit med ska på arbetsintervju istället, vilket självklart går före. Well, well.. Ser fram emot det i alla fall, när det nu blir av.

Är sugen på att hyra film ikväll.. Kanske blir någon av de ni tipsade om! :)



Bild: Lina (2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0