Back on monday!

Godmorgon! Jag vaknade för en stund sedan med svidande ögon och en aning huvudvärk. Jag och Lina blev sugna på att åka in till Västerås igår kväll, så vi åkte dit för att festa på Konrad istället för filmkväll. Fy fan vad roligt jag hade! Inte ens våra två, jäkligt jobbiga stalkers kunde förstöra kvällen. Vi dansade och hade hur kul som helst, kom hem närmare 4 och somnade som en stock. Tack för en kul kväll, like always!


   

Idag måste jag akut åka bort och jag vet inte säkert om jag kommer hem imorgon eller på måndag, men troligen så blir det på måndag. Laptopen ska med - men jag kommer inte kunna uppdatera därifrån eftersom jag fortfarande inte har trådlöst internet och det finns inte heller där jag kommer vara. Så nu ska jag väcka Lina och sen bär det av. Hoppas att ni hade en kul fredag och att resten av helgen blir lika trevlig - vi hörs på måndag! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herrejesus, vad har hänt med Linas ögon? :o

Och vart ska du tills på Måndag? :D

2009-02-21 @ 14:18:05
Postat av: hannah

hoppas att du uppdaterar snart igen :) undrar samma sak som anonym, fast tror mer att de är hennes ögonbryn som har blivit mindre?

2009-02-21 @ 15:02:27
Postat av: IDA

Anonym - Hon har ett par svarta linser i ögonen på bilden. :D Jag var hos min låtsaspappa! :)



Hannah - Hon hade linser här, ögonbrynen gjorde hon lite smalare för ett tag sedan. :)

2009-02-25 @ 02:43:47
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0