Utmaning

Jag blev utmanad av Veronica!

- Gå in i mappen mina bilder
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.


Det blev en bild från en fest 9/9 2006. Jag, Lina och Jessica på bilden. Gud vilken skillnad det är på Lina och Jessica då och nu, I look pretty much the same. Tråkmåns. Det här var förresten första gången jag träffade Jessica. :)


Jag utmanar: Caroline, Jeanette, Tillan, Martina
Bara 4, men det får räcka.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj! jag glömde helt bort Panik. Såklart lyssnar jag fortfarande på dem! Men va pinsamt, hur kunde jag glömma dem?! xD

2009-02-05 @ 14:27:05
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0