Från igår

Jag har varit i Västerås hela dagen idag (onsdag) så därav den dåligt uppdaterade bloggen. Medans jag för över bilder från idag till datorn så får ni några från igår. Hoppas alla har haft en bra dag! =)


   
Lånade Linas bad ass boots till stan. Och även fast de inte alls är min stil (ja, Bagge, jag säger min stil istället för smak nu ;)) så är de jäkligt sköna. Och grymt snygga på henne!


Ring - H&M, nitarmband - cocoo.se, kedja - Albrekts Guld.
Till det blev det en svartrandig top, lång svart kofta + leggings.


Jag köpte ett "Carrie bälte", ett par mörkmörkblå jeans leggins, löspuder och ny foundation. En recension om den sistnämnda kommer snart!


Även detta hudvårdskit från Biotherm. Får se om det är bra för min hud, hoppas det. :)


Redo för en promenix!


En TH- tröja fick åka på!

Jag var helt uppe i varv när jag kom hem efter att ha varit ute & gått. Skönt var det i alla fall! Borde göra det till en vana, jag är ute alldeles för lite. Men allvarligt, hur peppad blir man på att ta promenader/powerwalks när det är 5 minus + snö ute?..... Nej, just det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men tror du själv att folk verkligen bryr sej om vad du har på dej?

2009-02-06 @ 11:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0