A cinderella story

Hallå! Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen igår... Det fanns helt enkelt inte tid att blogga. Kvällen blev i alla fall jätterolig och höll upp till mina förväntningar. Bilder kommer senare iväll när jag kommer hem! Just nu är jag hos Max med honom och Lina, vi sov kvar här inatt och har bara legat och degat framför tv:n hela dagen. Ser nu på A cinderella story som visas på 5:an, jag tycker den är mysig. Och hur het är inte Chad? ;) Ska fortsätta kolla på filmen nu och efter det blir det tacos!

Hörs senare, kram!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har den på DVD och det är faktiskt den enda film jag kan se på, om och om och om igen utan att tröttna ;D

2009-03-01 @ 11:09:28
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0