Omega 3 / Fiskolja

..Vad är det bra för egentligen? Alltså vad gör det? Fick en hem påse kapslar och funderar om jag ska testa, men jag är inte så insatt i såna där saker så en förklaring från någon lite mer informerad skulle uppskattas!

Vaknade vid halv 8 och och åt en mysig frukost med mamma. Stackarn är sjuk och låter som en kille i målbrottet. Jag och Lina glömde bort (hur man nu kan göra det) att vi skulle sola igår så vi kanske pallrar oss iväg idag. Frågan är bara.. Badhuset eller gymmet? Jag fick förresten min väska och tunika från Haléns igår. Tråkigt att det tar sån tid att få grejerna. Hur som helst, väskan ska jag behålla i alla fall, men inte tunikan. Föreställde mig att den skulle vara snygg över bikinin på sommaren men den såg ju inte alls ut som på bilden och satt inte alls som jag förväntat mig. Jag såg ut som en tant. Också en sak som är tråkig, när plagget ser helt olika ut motför bilden på sidan. En baksida med att beställa från Internet. Ge ut korrekt information på en gång liksom?

Dags att kolla igenom meddelandena på myspace och sedan mailen. Uh..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ät inte dem där ! i min släkt fick en blödningar i underlivet och den andra började blöda näsblod och skit det lutade typ aldrig blöda. Samma sak om han fick ett sår det blödde skit länge. Det tunnar typ ut blodet eller nått.

2009-02-11 @ 13:06:28
Postat av: IDA

Wow.. Shit. Tack för varningen! :O

2009-02-11 @ 13:36:11
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag äter dom där kapslarna, och det är bara bra för mig! Eftersom jag inte äter så mycket fisk så måste jag äta dom, jag har tillochmed pratat med min doktor om dom där kapslarna. För mig är dom bra iallfall!

2009-02-11 @ 15:23:38
Postat av: Emma (Rosagardin på bdb)

Om det är rätt tabletter jag tänker på så har jag hört något om att de ska vara bra för hjärtat.

2009-02-11 @ 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0