Oh happy day!

Har ni också såna där dagar när ni är överglada och spralliga hela dagen? Då och då upplever jag de där ärligt genomglada humöret en hel dag och idag är verkligen en sån dag! Jag har varit sprallig sedan jag vaknade och dåligt humör känns som något jag aldrig upplevt. Jag älskar såna här dagar!

Jag är så otroligt taggad inför imorgon kväll då vi ska fira Max. Har en känsla av att det kommer bli en grym kväll, så jag hoppas verkligen att det blir det! Jag har en tendens att ta väldigt lång tid på mig att välja kläder när jag ska ut och festa men tänka sig, jag har redan allt sånt klart. Jajamen, och mina knallrosa naglar är färdiga de också. Nu ska jag avsluta kvällen med min underbara familj och lite god kvällsmat.




God natt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0