1 Februari



Hahaha, han är så skön. Kollade som sagt på Morgan Pålsson-filmen igår kväll med Lina och mamma, den är för rolig. Innan det såg vi The Green Mile som gick på 6:an.. Gud vad tårar det rann genom hela "sista delen" av filmen, vad bra den var! Har hört mycket bra om den i åratal, men själv aldrig sett den förrän igår. I och för sig så missade jag början av filmen, kom in då de avrättade en man
(snarare grillade) och såg sedan därifrån.

Idag hade jag tänkt åka in till Västerås för att bl.a. kolla om min diamantkula till percingen kommit in, men kom på nu att de inte har öppet på söndagar, vad jag minns... Men eftersom jag måste kolla efter lite andra grejer så jag kanske åker in ändå, vi får se. Annars blir det imorgon! Ska försöka väcka Linuz nu och sen göra iordning en god frukost med ägg, rostat bröd och en stor kopp te.

God morgon förresten! :)


Kommentarer
Postat av: Ines

Grattisgrattis Ida, du vann i min tävling :)

Nu får du själv välja vilken av priserna du vill ha: vill du ha en sak eller en ny design.

Skicka vad vill du ha till min blogg hotmail: [email protected].

Hoppas du blev glad, kram

2009-02-01 @ 11:35:41
URL: http://inness.blogg.se/
Postat av: Ines

sv: vad kul att du blev glad :)Om du vill ha ditt pris så fort som möjligt så maila till mig: [email protected], väl om du vill ha en ny design eller en sak.

2009-02-01 @ 13:49:44
URL: http://inness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0