Lyckad kväll!

Kom nyss hem till Lina B och ska strax sova, Linuz har reda däckat här bakom mig. Hade tänkt blogga innan jag åkte in till Västerås men såklart så blev det stressigt. Kul har jag haft ikväll, jäkligt kul. Dansade, drack en drink som gav mig Alanya-minnen (yeees! det är bestämt, vi ska tillbaka i sommar! 3:e gången!) och blivit av med pengar. Lina tappade mina. Tack, syster. Haha... Hur som helst, jag är på väg att somna här, ska ta och krypa ner i bäddsoffan snart.

Nej, nu vakna Linuz - dags för mat! Haha.. Bilder (och kanske videor) kommer imorgon när jag kommit hem. Svarar även på kommentarerna då. Sov gott, vi hörs imorgon när jag vaknar. Puss!


"Ida, vet du vad? Jag sover innerst idag. Åh, det rimma! HAHAHA!"
Ja, sån humor är det här i lägenheten just nu. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0