26 Februari. Jeansleggings - ändring!

God morgon! Jag skulle åkt in till Västerås vid 10 men är så jäkla trött så jag tar nog det imorgon istället. Ska göra iordning en god frukost och njuta framför tv:n ett tag och bara slappa.

Minns ni det jag skrev om hur jag tyckte att man "inte ska ha jeansleggings som vanliga jeans"? Well, när jag skrev det så hade jag ännu inte testat jeansleggings och trodde att det var leggings i samma tyg som de flesta är i - bara att det såg ut som jeanstyg. Men de känns ju nästan som stretchjeans och var inte alls som jag förväntade mig. Mycket bättre, jag älskar mina! Så det jag vill säga är; glöm i vad jag sa, jag använder mina med vad jag vill och det ser inte alls konstigt ut. En del har inte fickor men det har mina och därför ser det inte så dumt ut (enligt mig).


Och fy satan vad trött jag är på att inte ha en fin blogg nu. Binis, hjälp!

Kommentarer
Postat av: ILJL<3

Haha jag satt faktiskt i går och tänkte på när du skulle medela detta om leggingsen..bra jobbat;)<3

2009-02-26 @ 10:41:31
Postat av: IDA

Haha ;D

2009-02-26 @ 10:52:18
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Martina

Håller med :) precis som du skrev om att de har fickor så ser det inte konstigt ut med en vanlig tröja till :)

2009-02-26 @ 17:29:27
URL: http://martinawallin.blogg.se/
Postat av: Sabina

Fan, måste fixa PS ;P Ska försöka i veckan =)

2009-02-28 @ 22:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0