Hemma

Nu är jag hemma och håller på att föra över bilderna till datorn. Försöker bestämma mig om jag ska ta en lugn hemmakväll eller följa med Lina & Jessy hem till en - vem det var fick jag inte klart - och festa. Jag känner mig jätte trött efter igår, annars hade valet varit ganska klart. Får se hur det blir. Jag ska nog ta & göra iordning mig lite för säkerhets skull i alla fall.



Förresten så kommer Lina att vara modell när jag testar olika sminkningar framöver. Anledningen är att hennes ögonlock är större vilket ger mig en större yta att arbeta på. (Dessutom är det snyggare än att ha små, som jag.) Och ja, jag vet att man inte ska vänja sig vid en speciell person när det gäller sånt, men tro mig, det har jag inte gjort heller. På bilden ovanför är det dock jag, inte Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0