Haha!

Nog för att jag var trött igår, men att somna med kläderna på, på sängen, precis efter att jag bloggat.. Haha, det trodde jag inte. Och vilken natt det har varit... Jag vaknade vid 1, sen vid halv 3 av att Jeanette ringde. Sen strax före 5, igen vid kl 6 och sen när jag vaknade vid 07:22 så orkade jag inte ens försöka somna om. Var alldeles för pigg.

Fredagen, ja... Det blev lite stressigt på kvällen så vi (jag & Lina) mötte upp tjejerna på bussen istället. Åkte in till Västerås där Cassy fick in hela gänget gratis på Blue Moon. Efter ett tag kom Lina B och då stydre vi mot r'n'b rummet! Det blev en kul kväll, tack allihopa!



På bussen


Kvällens make up. Det var dock inte lika skarpt vitt som bilden visar.


Nej, det blev inte mycket bilder. Nästa gång ska jag vara mer alert med kameran!


Kommentarer
Postat av: p

är det lösögonfransar eller har du någon SUPER-mascara att tipsa om? :O

2009-02-08 @ 11:21:52
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: Johanna SB

Jag älskar och saknar er!!!<3<3

2009-02-08 @ 11:37:34
Postat av: Mintra

Snyggt var det iaf :)

2009-02-08 @ 18:45:42
URL: http://mawongsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0