"God morgon!"

Och så har jag vänt dygnet fel igen. Suck.

Kvällen igår var i alla fall jäkligt rolig! Den började hos Max med bl.a. gott vin, bra musik som alltid och sjuka, tecknade gubbar. Frammåt 2-tiden ringde (en inte allt för nykter) Jessy och strax efter var vi på väg hem till henne. De kommande 7 timmarna spenderades i hennes kök med att prata, dricka vin & öl, köra sanning & konsekvens (med bara sanning), och skratta tills magen gjorde ont. Manges klockrena kommentarer gjorde allt. Haha, jag hade jättekul! Jag hade även en hemsk magknip när vi gick hem imorse vid 8, så det kändes som att jag skulle spy. Riktigt obehagligt men det är över nu.. Nu har illamåendet tagit över istället, men jag klarar mig. Lina har de flesta bilderna så jag ska låna hennes kamera och lägga in dem på min dator, så de kommer upp strax!

Kvällens kommentar: "JAG har en fråga!... När fan ska jag få ligga?!?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0