Glad alla hjärtans dag!


Hur mår ni idag på alla hjärtans dag? :D Fått något fint, eller väntar kanske några speciella planer för ikväll med någon du tycker om? Singel och glad - japp, det är jag. Visst vore det mysigt att ha någon, men jag klarar mig ikväll! Jag ska istället umgås med några vänner och en flaska vitt vin. Jag har fått många fina sms idag  (Tack! ♥) och ska försöka låna en mobil för att svara på dem, jag har nämligen inga pengar på min. Ville bara skriva det så ni vet, om ni som skickat läser det här. Vill inte verka otrevlig alltså.



Valentines Day-make up
3 nyanser av rosa, en persikofärgad & en vit skugga, svart eyeliner & mascara.

+ lashes
(Bilden är dock ditlagt i efterhand & tagen på morgonen när jag kom hem.
Med andra ord, sminket är inte så nytt & fräsht, vilket syns där under.)
Innan jag stack iväg la jag på mer vitt & mer persikofärg. Much better!

Sen måste jag även påpeka att jag vet att rosa inte är den färg som passar
gröna ögon bäst, men valde den eftersom det passar Alla hjärtans dag. =)
Rosa gör sig bra på blåa ögon och, enligt mig, bäst på riktigt mörkbruna.



Dagens låt får bli Ron Pope - Drop in the ocean. Den är så fin..



Jag hoppas att ni alla har en fin alla ♥-dag, hur ni än har valt att fira den! :)

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Fint smink :)

2009-02-15 @ 11:03:21
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Leonita & Egzona

Och glad alla hjärtans dag till dig!

2009-02-15 @ 11:03:35
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Jennie

fint smink! :)

2009-02-15 @ 13:05:17
URL: http://nichtjugendfrei.blogg.se/
Postat av: Emma (Rosagardin på bdb)

Fint smink!

Jag tillbringade min allahjärtans genom att gå på en stor 50årsfest. Haha, var en massa dans o annat så det var riktigt kul^^



plus att "a drop in the ocean" är en av mina favoritlåtar, tröttnar aldrig på den:)

2009-02-15 @ 21:34:16
Postat av: IDA

Tack så mycket, Emma! Låter roligt! :D Ja, visst är den fin! Spelar den faktiskt just nu :D

2009-02-18 @ 14:04:45
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0